Wirtualne Dni Otwarte w Instytucie Studiów Kulturowych Uniwersytetu w Białymstoku
Wirtualne Dni Otwarte w Instytucie Studiów Kulturowych Uniwersytetu w Białymstoku to niepowtarzalna okazja do poznania kadry i studentów kulturoznawstwa.
Wydarzenie zaplanowane jest na dwa spotkania: 25.05.2022 r., godz. 17:00 – spotkanie z opiekunami specjalności I stopnia:
Reklama i PR
Ideą specjalności reklama i public relations jest łączenie teorii akademickiej z zajęciami warsztatowymi, które przygotowują do pracy w przemyśle kreatywnym. Nasi absolwenci pracują w agencjach reklamowych i PR, instytucjach zajmujących się wzornictwem przemysłowym i modą, w firmach odpowiedzialnych za produkcję filmową i telewizyjną, produkcję radiową i muzyczną, także w firmach programistycznych, muzeach, bibliotekach i archiwach.
Media i komunikowanie
Absolwent tej specjalności może podjąć pracę w charakterze rzecznika prasowego. Jest przygotowany do pracy w zakresie upowszechniania i promocji kultury audiowizualnej:
w wydawnictwach, redakcjach pism, radiu, telewizji, kinach, ośrodkach kultury, instytucjach samorządowych i pozarządowych, agencjach reklamy i public relations.
Link do spotkania 25.05.2022 r.: https://teams.microsoft.com/l/meetup…
W dniu 26.05.2022 r., o godz. 12:00 zapraszamy uczniów szkół średnich na spotkanie z przedstawicielami studentek i studentów kulturoznawstwa, którzy zaprezentują działalność: „Teatru Bez Nazwy”, „Teatru Sedno”, galerii „Biuro Wystaw Kulturoznawczych”, koła naukowego kulturoznawców „KulSTRUKtura”
Link do spotkania 26.05.2022 r.: https://teams.microsoft.com/l/meetup…
Udział w spotkaniach to wyjątkowa okazja do poznania specyfiki studiów kulturoznawczych i zadania pytań oraz dyskusji z wykładowcami kulturoznawstwa.
plakat wydarzenia